Știri din tehnologie – octombrie 2018

0

Luna asta avem o listă foarte scurtă cu știri din tehnologie deoarece încă lucrăm la structura articolelor și la informațiile pe care le vom include în acestea. 


Dacă ești pasionat de jocuri ar trebui să știi că s-a lansat Call of Duty: Black Ops IV și jocul vine cu un parteneriat cu Pizza Hut prin care poți câștiga multe premii inclusiv o consolă PS4 Pro. Detalii aici.


Samsung a lansat Galaxy A9, un smartphone gândit special pentru cei care iubesc să exploreze, să surprindă momentul și să împărtășească în timp real experiențele pe care le trăiesc. Galaxy A9 aduce în premieră prima cameră foto cvadruplă din lume. Găsiți telefonul aici. 


Platforma Logopedia Digitală, dezvoltată de Organizația Salvați Copiii și finanțată de Fundația Orange prin programul Lumea prin Culoare și Sunet, își transferă conținutul pe o nouă platformă de logopedie, Timlogo.ro.

De instrumentele digitale care se regăsesc pe noua platformă se vor bucura peste 30.000 de persoane cu handicap mental, auditiv şi asociat care trăiesc în România. Lor li se adaugă cei aproape 400.000 de copii cu probleme de limbaj, adică 10% din totalul copiilor din țară, pe care platforma îi va ajuta să-și dezvolte vocabularul, să-și structureze limbajul și să emită corect sunetele.


În Israel va fi lansat un taxi care se conduce singur. Detalii aici.


1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural romanesc prin campania Cronicari Digitali.

La trei luni de la demararea proiectului Cronicari Digitali, echipele mixte formate din 42 de instagrammeri, bloggeri și jurnaliști au parcurs 8.000 de kilometri în căutarea locurilor care merită să fie povestite în digital, vizitând 52 de obiective de patrimoniu cultural. Rețelele de socializare, dar în special Instagramul, au adoptat un nou filon, unul cu iz cultural, prin care comunitatea tinerilor din România se întâlnește cu patrimoniul românesc.

Campania Cronicari Digitali a fost demarată vara aceasta de agenția de comunicare creativă Zaga Brand, în colaborare cu Institutul Național al Patrimoniului, cu scopul de a ajuta generația Millennials să își regăsească identitatea, prin revendicarea dar mai ales înțelegerea trecutului.

În loc de încheiere vă las cu povestea unuia dintre Cronciarii Digitali care a participat la acest proiect.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.