Manual de Branding de Wally Olins
Termenul de brand are foarte multe definiții și ca să-i stăpânești toate înțelesurile trebuie să te pui serios pe citit cărți despre și studii de caz. Manual de Branding de Wally Olins oferă o privire de ansamblu asupra brandingului și te va ajuta să înțelegi ce este el, cum este creat, cum funcționează, dar și cum este susținut. Cartea este scrisă prin prisma experienței adunate de autor alături de colegii săi de la Saffron.
Odată ce vei termina această carte vei putea face primii pași în construirea unui brand personal și vei putea înțelege mult mai ușor alte cărți sau articole științifice despre branding.
Cartea costă 38 de lei și este disponibilă aici.
Istoria Comunicării
Această carte scrisă de Nicoleta Corbu, Alina Bărgăoanu și Paul Dobrescu prezintă istoria comunicării și etapele de dezvoltare prin care aceasta a trecut.
Chiar dacă nu putem vorbi în adevăratul sens despre istoria comunicării deoarece aceasta este o disciplină care a început să fie studiată de puțin timp, comunicarea este într-o continuă dezvoltare și orice student la comunicare sau jurnalism trebuie să citească această carte pentru a avea o perspectivă mai buna asupra domeniului despre care studiază.
Fiind despre istorie cartea s-ar putea să fie plictisitoare pe alocuri și să nu ofere informații foarte folositoare pentru prezent, dar per total este o lectură care merită.
Istoria Comunicării este disponibilă la prețul de 32 de lei în momentul scrierii acestui articol.
Introducere în Publicitate
Mihaela Nicola și Dan Petre au conceput această carte dept manual pentru studenții din primul an de la comunicare și publicitate.
Acest manual este primul din România care tratează publicitatea dintr-o pespectivă a unei științe concrete. Pune accentul pe descrierea domeniului publicității, dar și pe informațiile de bază aferente principalelor zone ale publicității.
Manualul Introducere în Publicitate este disponibil la prețul de 37 de lei.