Câștigătorii Social Media Awards 2019 de la Gala Biz

0

În caz că ați ratat postările din rețelele sociale, la Gala Biz Social Media Awards 2019 au fost premiate cele mai importante nume și campanii din digital.

Social Media Awards 2019

În continuare vă voi prezenta câștigătorii așa cum au fost comunicați oficial de echipa de comunicare de la Biz.

  • Premiu de excelență pentru abordarea complexă de tip 360 de grade, care îmbină conținutul propriu cu cel realizat de comunitate s-a acordat brandului SAMSUNG.
  • Premiu de excelență pentru două ediții de anvergură Next Big Vlogger și pentry susținerea noiii generații de conținut online s-a acordat brandului COCA-COLA.
  • Premiu de excelență pentru combinația ideală de new media cu marketingul tradițional, realizând povești unitare declinate specific fiecărui canal în parte s-a acordat brandului VODAFONE.
  • Premiu de excelență pentru inovație în comunicarea de social video content s-a acordat brandului KFC pentru lansarea KFC Social Entertainment Channel.
  • Premiu de excelență pentru folosirea social media în folosul binelui comun și pentru performanțele înregistrate la competiția internațională Solar Decathlon din Dubai s-a acordat echipei EFdeN.
  • Premiu de excelență pentru real time marketing și creativitate fără limite, pentru conținut care se viralizează rapid în social media se acordă brandului NETFLIX.
  • Premiu de excelență pentru curaj, asumare și reacții în timp real care transcend limitele rigide ale diplomației s-a acordat echipei de comunicare a AMBASADEI SUEDIEI DIN BUCUREȘTI
  • Premiu de excelență pentru susținerea și implicarea în organizarea primei conferinței dedicate Instagram-ului din România s-a acordat companiei Maresi Romania.
  • Premiu de excelență pentru curajul de a apela la user generated content pentru crearea unei campanii de promovare a noii linii de produse inovatoare s-a acordat companiei CAROLI
  • Premiu de excelență pentru cele mai curajoase și spectaculoase lansări, cu buzz puternic în rețelele sociale s-a acordat brandului CALIF.
  • Premiu de excelență pentru creativitate în comunicarea de brand online s-a acordat lui ALEX COTEȚ.
  • Premiu de excelență pentru creativitate în crearea de video content pentru unul dintre cei mai cei mai urmăriți și apreciați vloggeri români, cu o creștere de peste 190% a numărului de abonați în intervalul ianuarie – decembrie 2018 s-a acordat lui ANDREI ȘELARU (SELLY).
  • Premiu de excelență pentru construirea uneia dintre cele mai active și dinamice comunități de Facebook în rândul brandurilor de pe piața din România prezente în social media, cu peste 2 milioane de fani și campanii inedite de comunicare s-a acordat brandului LIDL.

De asemenea, a fost lansat și Digital Report care cuprinde, printre altele și:

  • Cele mai importante agenții de digital din țară;
  • Tendințele pieței de digital;
  • Lista cu cele mai relevante bloguri din blogosfera românească (listă în care am ajuns și noi);
  • Top cei mai urmăriți vloggeri;
  • Cele mai urmărite conturi de Instagram;
  • Top bloggeri care au colaborat cu agențiile. 

Raportul, în format PDF poate fi comandat aici, la prețul de 75 lei. Varianta fizică a acestuia a fost epuizată încă din precomandă.

Fotograf de profesie, blogger din pasiune și devorator de seriale și filme în timpul liber.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.