FilmeMorbius 2022 | cronică de film

Morbius 2022 | cronică de film

Am văzut Morbius, filmul despre anti eroul (uneori villain) Marvel care încâlcește și mai mult universul Spider-Man. Un film de acțiune, dar și horror pe alocuri, așa că dacă ești sperios (ca mine) îți sugerez să te pregătești.

Precum multe alte personaje pe care m-am bucurat să le văd în cinema, de Morbius am auzit pentru prima oară în copilărie, când urmăream seria animată Spider-Man. Cel din desene animate nu îmi amintesc să fi avut o podoabă capilară de invidiat precum Jared Leto, dar eram extrem de curioasă să aflu cum va fi spusă o poveste despre vampiri în universul Marvel.

Morbius 2022

Despre ce e vorba în film (fără spoilere)

Filmul ni-l prezintă pe Michael Morbius, un om de știință, care se confruntă cu o boală de sânge pentru care, din păcate, nu există leac. Întreaga viață și-o dedică descoperirii unui leac și astfel ajunge cobaiul propriilor sale experimente scary.

Ca parte importantă din viața protagonistului, îl cunoaștem și pe Milo, prietenul din copilărie care suferă de aceeași boală și care îi finanțează experimentele. Apogeul încercărilor lui Micahel de a găsi un leac este atins în momentul în care își mixează ADN-ul cu cel de liliac și devine vampir. Da, ai citit corect. Vampir, Dracula, Damon din Jurnalele Vampirilor, spune-i cum vrei, însă îți garantez că nu e versiunea romantizată de vampir pe care am tot văzut-o cu toții prin filme și seriale.

Odată transformat, Michael Morbius se confruntă cu groaza de a deveni un monstru însetat de sânge. Sau cum ar spune unchiul Ben: ,,cu puteri mari, vin și responsabilități mari.” Dacă va reuși sau nu Morbius să își potolească setea de sânge și să nu distrugă tot ce-i iese în cale…vei afla doar dacă vei urmări filmul.

Păreri personale

Probabil ai auzit deja că notele de pe IMDb nu sunt prea bune. Înainte să intrăm în sala de cinema, filmul Morbius avea nota 4.1, iar la momentul scrierii articolului avea 4.9. Merită o notă atât de mică? Eu zic că nu. Este acesta cel mai bun film cu anti eroi? Nu. Dar cred că trebuie să ținem cont că până acum eram obișnuiți cu Deadpool și Venom, două personaje diferite, care puteau susține un dialog spumos și pe care le-am văzut în acțiune de atâtea ori.

Morbius, deși capătă puteri extraordinare, la bază rămâne un om pasionat de știință, dispus să facă orice pentru a-și trata boala. Personal, cred că filmul ar fi fost și mai credibil dacă explica lucruri precum transportul liliecilor în laborator, ori cum anume reușește ADN-ul acestor animale să amelioreze boala. În schimb, cred că filmul a avut de câștigat prin faptul că l-a avut pe Matt Smith în rolul lui Milo, aka. Doctor Who.

Am urmărit filmul la IMAX, în Cinema City-ul din Afi. Morbius este genul de producție cinematografică pe care o poți urmări pe mai multe tipuri de ecrane, precum wide, 4DX, IMAX 2D și Dolby Atmos (Grand Ultra). Cred că ar fi fost interesant să îl vedem pe Morbius zburând în 3D, dar pe ecranul IMAX se vede atât de bine încât am și uitat că nu era 3D.

Distribuție film

În pelicula Morbius îi întâlnim în rolurile principale pe actorii Jared Leto, Matt Smit, Adria Arjona, Jared Harris, Al Madrigal și Tyrese Gibson.

Alte informații despre film

Morbius nu e genul de film la care să îți fie teamă că rămâi fără popcorn sau să nu poți părăsi sala pentru a merge la toaletă, de frică să nu ratezi o scenă importantă. Filmul are puțin peste o oră și jumătate, perioadă în care poți rezista fără probleme. 😀 Însă trebuie să știi că va trebui să rămâi și după credits fiindcă are nu una, ci 2 scene interesante pe care ar fi păcat să le ratezi.

Morbius este distribuit în România de InterComFilm Distribution și are premiera în cinematografe pe 1 aprilie 2022.

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.