FilmeGodzilla II – Regele Monștrilor - Cronică de film

Godzilla II – Regele Monștrilor – Cronică de film

Finalul lunii mai marchează lansarea în cinematografe a filmului Godzilla II – Regele Monștrilor, următorul capitol din seria dedicată celor mai cunoscuți monștri din istorie. Dacă până acum erați obișnuiți cu filme în care King Kong sau Godzilla să fie protagoniști, de data aceasta avem de-a face cu un film cu 17 monștri, fiecare mai mare și mai puternic.

Acțiunea continuă povestea primului film Godzilla din 2014, prezentându-ne o familie destrămată și o fiică maturizată (Madison) interpretată de inegalabila Millie Bobby Brown. Aceasta este prinsă în conflictul părinților ei, destrămați de pierderea fiului lor în cadrul primului atac al Godzillei din trecut.

Godzilla II – Regele Monștrilor

Deși pare că monștri sunt ținuți sub control în locuri sigure împrăștiate pe toată suprața Terrei, autoritățile își pun întrebări serioase despre siugranța națiunilor și dacă nu cumva a sosit momentul ca acești monștri să fie exterminați. Emma și Dr. Serizawa sunt de altă părere, ei aparținând organizației secrete Monarch, al cărui scop este protecția acestor animale, ba chiar speranța că oamenii și monștri vor putea conviețui în viitor.

Emma (Vera Farmiga) se dovedește a fi surpriza filmului, aceasta luând decizia drastică de a inversa taberele, trecând de partea lui Jonah Alan (interpretat de Charles Dance) pentru a duce la bun sfârșit un plan inspirat parcă de Thanos, acela de a extermina populația planetei prin eliberarea tuturor monștrilor. Acest lucru zdruncină nu doar membrii organizației Monarch, dar și pe fiica și fostul soț al Emmei, întors în peisaj pentru a găsi o soluție de salvare a omenirii.

Interesant este faptul că deși filmul se numește Godzilla, avem parte de cadre impresionante cu mai mulți monștri sau titani (cum sunt numiți în film) și cu scene interminabile de distrugere în masă a celor mai importante orașe de pe planetă. Deseori, veți observa asemănarea cu Jurassic Park. Un grup de oameni dorește exterminarea amenințării, iar alții consideră că noi le-am ocupat pe nedrept locul pe planetă și că ar trebui salvați, iar dacă între timp noi murim…asta e! Este un film plin de întorsături de situație și perosnajul Emmei este destul de interesant, ca să nu spunem insuportabil.

Filmul se concentrează pe conflictul dintre Godzilla și Monster Zero, un rival pe măsura gigantului, amândoi luptându-se pentru supermație și pentru titlul de Rege al Monștrilor. Astfel, veți avea parte de scene lungi de luptă și multe efecte speciale. Personal nu ne-am plictisit și este genul acela de film la care înțelegi că nu logica trebuie să primeze.

Un alt aspect interesant al filmului Godzilla II – Regele Monștrilor este explorarea din punct de vedere istoric a titanilor. Personajele din organizația Monarch epxlorează legende din diferite culturi care demonstrează existența acestor titani încă din cele mai vechi timpuri, iar undeva pe la jumătatea filmului veți avea impresia că au descoperit Atlantida. Pe scurt, este un film bun dacă sunteți iubitori de efecte speciale, acțiune și lupte între monștri…ori dacă sunteți fani Millie Bobby Brown :))

Godzilla II – bine de știut

• nu beți tot sucul căci filmul durează 2 ore și 11 minute;
  • există scene și decizii pe care personajele le vor lua fără prea multă logică în spate;
  • anul viitor va apărea următorul film al seriei: Godzilla vs. Kong și recomandăm să urmăriți înainte Godzilla (versiunea din 2014 fiind un remake al filmului original din 1954) și Kong: Insula Craniilor;
  • filmul are premiera pe data de 31 mai 2019.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow us