Student3 cărți pe care un student de la comunicare trebuie să le citească

3 cărți pe care un student de la comunicare trebuie să le citească

Manual de Branding de Wally Olins

Termenul de brand are foarte multe definiții și ca să-i stăpânești toate înțelesurile trebuie să te pui serios pe citit cărți despre și studii de caz. Manual de Branding de Wally Olins oferă o privire de ansamblu asupra brandingului și te va ajuta să înțelegi ce este el, cum este creat, cum funcționează, dar și cum este susținut. Cartea este scrisă prin prisma experienței adunate de autor alături de colegii săi de la Saffron.

Odată ce vei termina această carte vei putea face primii pași în construirea unui brand personal și vei putea înțelege mult mai ușor alte cărți sau articole științifice despre branding.

Cartea costă 38 de lei și este disponibilă aici.

Istoria Comunicării 

Această carte scrisă de Nicoleta Corbu, Alina Bărgăoanu și Paul Dobrescu prezintă istoria comunicării și etapele de dezvoltare prin care aceasta a trecut.

Chiar dacă nu putem vorbi în adevăratul sens despre istoria comunicării deoarece aceasta este o disciplină care a început să fie studiată de puțin timp, comunicarea este într-o continuă dezvoltare și orice student la comunicare sau jurnalism trebuie să citească această carte pentru a avea o perspectivă mai buna asupra domeniului despre care studiază.

Fiind despre istorie cartea s-ar putea să fie plictisitoare pe alocuri și să nu ofere informații foarte folositoare pentru prezent, dar per total este o lectură care merită.

Istoria Comunicării este disponibilă la prețul de 32 de lei în momentul scrierii acestui articol.

Introducere în Publicitate

Mihaela Nicola și Dan Petre au conceput această carte dept manual pentru studenții din primul an de la comunicare și publicitate.

Acest manual este primul din România care tratează publicitatea dintr-o pespectivă a unei științe concrete. Pune accentul pe descrierea domeniului publicității, dar și pe informațiile de bază aferente principalelor zone ale publicității.

Manualul Introducere în Publicitate este disponibil la prețul de 37 de lei.

Marius Călin
Scriu despre București și despre evenimentele care au loc aici. Sunt pasionat de tehnologie, fotografie, muzică, filme și seriale. Mă găsești adesea pe la concerte sau pe străzile din oraș cu un aparat foto în mână.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Marius Călin
Scriu despre București și despre evenimentele care au loc aici. Sunt pasionat de tehnologie, fotografie, muzică, filme și seriale. Mă găsești adesea pe la concerte sau pe străzile din oraș cu un aparat foto în mână.

Follow us

1,215FaniÎmi place
14,830CititoriConectați-vă
1AbonațiAbonați-vă

Articole recente:

The King’s Man: Începutul (2021) – cronică de film

Studiourile 20th Century Fox lansează filmul The King's Man/The King's Man: Începutul, pelicula în care aflăm în sfârșit povestea...

Spider-Man: No Way Home (2021) – cronică de film

Am fost să vedem filmul Spider-Man: No Way Home/ Omul-Păianjen: Niciun drum spre casă și ne-a plăcut! Am așteptat...

West Side Story/ Poveste din cartierul de vest (2021) – cronică de film

Filmul „West Side Story / Poveste din cartierul de vest” este o reinterpretare modernă a celebrului muzical cu același...

Intercontinental își schimbă numele în Grand Hotel Bucharest

Începând cu luna ianuarie 2022, hotelul Intercontinental din capitală își schimbă numele în Grand Hotel Bucharest. Odată cu noua...

S-ar putea să îți placă
Alte articole de pe site

Nu vrei să te înscrii la newsletter?

*vom trimite doar informații legate de orașul București cel mult o dată pe lună

No, thanks!